Everything is beautiful to me baby

Hejhopp. Inga bilder for the moment, men nu har jag iallafall köpt en biljett till Johnossis konsert! Det finns en story behind här som är värd att delge.
Det fanns då 2 olika slags biljetter man kunde välja mellan, den ena var 20 kr billigare men då skulle man vara medlem i Humlans kulturförening, vilket jag inte är. Av någon anledning så tänkte jag inte så långt utan klickade helt enkelt i den billigare biljetten och beställde, betalade och skrev ut den. Fint. Glatt meddelar jag Greta att jag numera är 200 kr fattigare men är taggad på konserten, och hon påpekar att "Kostade den inte 220...?". Jag ser ner på biljetten och blir smått less på mig själv. FAN. Jag loggar snabbt in på deras hemsida och ser att man mycket riktigt måste visa upp medlemsskapet i samband med att man överlämnar biljetten, så jag satsar på att helt enkelt bli medlem. Kom igen, big deal liksom? Detta uppdagar sig då kosta 50 kronor, vilket slutar med att jag inte vann ett skit på att välja den billiga biljetten utan istället får vinka adjö till 30 kronor extra. TUR att det ingår 10% rabatt på Burmans Musik! Det väger upp. Eller...?

Se er för innan ni gör internetköp som inte går att ångra folks! (eller det går säkert men jag orkar inte trassla)

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0