I can tell that we are gonna be friends

Tjulululu. Sitter på elevrådsmöte. Lyckades sno åt mig suppliangplatsen lite diskret. Man måste ju hinna med allt innan man dör, ni vet.

Jag har ingenting att skriva egentligen... Felicia och Rasmus springer iväg, ingen vet varför. Jag vill ha tuggummiii!

Jag har nerdbrills idag, detta måste förevigas med en bild senare. Och min kakmonster-tröja! Jävla skit, har sjukt cool stil när man tänker efter. Haha, nej men jag är lite trött.

Som sagt, mer bilder kommer! Från igår (först skrev jag imorgon, jag ÄR trött, det här blir det sämsta blogginlägget ever), Gretas bilder måste ju snos, och sen ska jag som sagt hinna ta en snigg bild på dagens. Busigt.

Jag har likadana jeans som Rebecka. Men det är hemligt. Hon sitter nog på nån vacker sandstrand i Egypten nu och blir brun. Jag saknar dig, skitunge!

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0