I just don't know what to do with myself

Tjululu. Lite nattuppdatering på lördagskvisten sådär, alltid trevligt. Lite kvällens outfit här då, försöker göra min egen grej för att hålla mig ifrån alla fjortisbloggar men är rädd att jag är mer mainstream än jag låtsas om. Kanske ska börja med att komma på ett orginellare ord än "outfit"? Åtminstone stavar jag bättre än fjortisarna, om det hjälper. Skumt perspektiv på nedersta bilden, men det är ju epic.

Kvällen spenderades med Rebecka, Marabou, mjölk och Baksmällan. En film som absolut rekommenderas om man är flummig nog. *Asgarv*. Sedan dansade vi omkring på bilvägen i snön och halkade omkring så vi nästan blev påkörda. Barnsligt roligt.


Leave a comment
By: amanda

jag gillar verkligen dina bilder emma :) dom är alltid så "häftiga" eller nåt sånt :) (haha, kommer inte på nåt bra som beskriver dom på rätt sätt..)

2010-11-28 @ 13:06:42



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0