I need you and I want you so much more, I thought I loved you now I'm sure

HallåHallåHallå. Vet ni vad jag totally glömt bort att blogga om?! Ja precis, konserten i fredags! What a shame. Hursomhelst, inledningsvis spelade ett band från... Piteå eller möjligtvis Skellefteå, jag minns inte. Haha, nu är det säkert Luleå bara för det. Rörigt. 8 Steps To Perfection heter dom iallafall, och dom var duktiga. Sen drog Will Kimbrough igång, och han spelade ju även på Burmans (där jag praoade nivet) på dagen. NiceNice. Inte lika mycket CountryBajs som jag hade för mig. Seeeen.... Bandet vi alla väntat på. Mates of mine. Hur bra som helst, kände bah hur jag ville ta hem hela bandet och låta dom sitta och spela i mitt rum typ. Nä, men alltså, det blev som ännu bättre live. För er mad people som fortfarande inte kollat upp detta, gör det! Jag önskar att jag hade tagit med kameran men icket. Trevliga bandmedlemmar var det också, umeå for the win osv. Minnesvärd kväll på det hela taget, trots den uppenbara publikbristen.

Nästa inlägg blir det bara bilder, känner att det blir mycket text nu alltså.

Leave a comment
By: josefine

sv; haha okej :)

2010-11-21 @ 14:11:48
URL: http://osin.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0