I really wasn't kidding about going to the city over the weekend

Hm... Fatta vad kul ändå. Men det kommer ju inte hända, så varför haka upp sig på en önskedröm? But I just gotta say... I really wasn't kidding about going to the city over the weekend. Bara föreställer mig hur det skulle bli. There's only one of you. Ja men det är väl så, jag kommer aldrig att kunna släppa taget. Inte helt. Others can be touch, but you mean so much more. Jag har nästan lärt mig att leva med det. Kanske jag hittar någon som är nästan lika bra en dag. But no one else will do...

Bra låt såhär på kvällskvisten: Artists are boring-The kingdom flying club

Ganska kul sådär att skapa en text, och sen få in en massa låtrader ur samma sång i texten! Sen om detta var sanning eller inte får ni väl klura på bäst ni vill.

Rooompa.

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0