I spoke of how I've missed him and he said You're insane




Jamen fråga inte ens. Kamerabatteriet dog ju efter 3 bilder typ, och lat som jag är så får det helt enkelt duga.

Jeansen är ju relativt nya, cheap monday (vad annars?) från Weekday. T-shirten är lika ny, från monki. Kavajen är old, och dessutom second hand, men den har ni ju sett förr. En favorit.

Efter en trevlig kväll med kompisar (och en tragisk upptäckt; vägen till min skola heter SANDAPARKEN, det får bara inte vara ett gatunamn! Men efter 5 skyltar som bevis fick jag slutligen ge mig...) så ska jag nu försöka se klart O.C-boxen som jag skulle lämna tillbaka idag egentligen. Ser framemot böter imorgon.

Leave a comment
By: Jessi

Sv. Nja, visst va de live men som du ser på filmen så var det bara ett par låtar på MediaMarkt för att promota deras nya CD! ;) Men lika glad för de e ja! :) Men till sommaren blir det banne mig att se dom på nån festival eller liknande! :)



Snygga kläder! :)

2010-11-15 @ 08:22:29
URL: http://jessiklein.blogg.se/
By: iinK - try to erase me!

Hello,



I've been following your blog, you are doing awesome job. Today, I came to you with one request, I lost my friend and wrote one contribution regarding that in my blog. Would really be sweet from you; if you can comment in my blog and send my friend your blessing's..



Thank you, have a great day.

2010-11-15 @ 13:11:58
URL: http://iink.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0