I'm not really sure if I want you to






Tjululu. Lite pix på dagens, nerdbrillorna (som bara var smått kul att ha på sig, inte så mycket jag men wtf) är ju köpta på loppis men är från början från Forever21. Hörlurarna är ju som ni kanske redan vet från Urbanears, och jag elsker dem.

Nu måste jag egentligen dyka ned i matteboken, eller skriva en lång förklaring till min bilduppgift, eller hitta på ett tema till en HK:måltid, eller... Ja, ni hör ju. Jag hatar nian. Om det inte blir bättre på gymnasiet tänker jag fan hoppa av skolan. Fyfan.

Okej, stay positive! Det finns bra saker i livet också. Dom tycks bara vara väldigt långt bort. Men nästa vecka är det HarryPotterPremiär. Det blir spännande.

Leave a comment
By: Lilla Fröken

Vilken söt tshirt. Den skulle passa till min syster som är jättebra på att imitera kakmonstret! :D

2010-11-09 @ 21:07:58
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
By: ellen norén♥

sv; jo den är riktigt skön och varm! :)

99:- eller 199:- (kommer inte ihåg..) från Glitter! :D

2010-11-10 @ 14:44:13
URL: http://endastellens.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0