It can only get better


Hellu. Sitter här och lyssnar på Moving bird och längtar bort. Det är så konstigt, för som det är nu vill jag bara flyflyfly till något varmt ställe utan krav. Fast samtidigt, har jag ju en massa saker (människor) som håller mig kvar här. Som jag inte skulle vilja vara utan, som jag inte kan vara utan! Men jag är inte glad. Konstant läge av integlad.

Men wtf, det kommer en till sommar! Sen. Och nästa vecka är det ju faktiskt Johnossi! Och om två veckor blir det besök på gymnasium! Och om ynka en månad på pricken är det banne mig julafton. Let's stay positive! Enda sättet att överleva ju, kom igen, le mer. Vill lära känna fler nya, intressanta människor. Vart är ni någonstans?

En kopp te på det här, och man kanske blir varm igen.

 


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0