Oh, you allmost gave me a heartattack

Goodmorgon. Godmorgon. Det är dags att stiga upp nu. Aa, dessa sköna ord man INTE VILL VAKNA TILL EN SÖNDAGMORGON och särskilt inte sista lovdagen. Inte trodde jag, när jag stannade uppe till klockan 3, att jag skulle gå upp redan 10. Snaark. Ich bin übertrött.

Åker iallafall hem när som helst nu, ska soova i bilen och sen våldgästa nån. Det roliga med att vara vaken såhär tidigt (jamen kom igen, när man är min ålder är detta inte rätt!) är att det känns som om man är före i tiden på något vis. Jag hinner göra saker NU, och ändå tajma när mina kompisar vaknar. Coolt. Okej, jag svamlar.

Well folks, nu måste jag bära min väska, som ska lastas, SEN ska jag äta fruktsallad. NICE. *Chandlerskratt*.


Ett underbart klipp från Vänner, Joey är så skön! *Hihihiiiih*

Leave a comment
By: isa

DUDE. Jag vaknade 7 imorse. 7!!!!! Och sedan kunde jag inte somna om!! Det är typ värsta sättet att avsluta lovet att gå omkring som en zombie hela dagen.

Å andra sidan lär vi somna tidigt ikväll.

2010-11-07 @ 11:27:55
URL: http://tradosked.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0