Slow dancing in a burning room



Lite adventsmys i vintermörkret sådär. Dock har katten vält ner denna ett antal gånger, den går nog snart sönder.  
Det är banne mig en gåta varför jag tar mig tid att blogga över huvudtaget, men nu gör jag visst det iallafall. Tänker inte waina över skolarbetet i detta inlägg, sjukt tråkig läsning. Istället tänker jag sucka över facebook och alla dessa meningslösa statusar i stil med "Om 20 gillar detta så ska jag rulla mig i snön i bara underkläderna på nyår". Eller typ, "(lång, överdriven historia om vad som hände en gång, gärna många särskrivningar och felstavningar) Kopiera och sätt upp på din status om du är emot barnmisshandel". Jag orkar inte! Kan inte folk bara hålla sig till att skriva underhållande statusuppdateringar om aktuella saker i deras, och/eller andras liv? Och alla dessa kryptiska små "Jag orkar inte mer..."-statusar, som ingen fattar, är också emo. 

Nej men wtf, nu är ju klockan mycket igen, bums i bädden folks!

Leave a comment
By: Emma Ö (ofc!!)

Tacktacktack emma :D:D jag hittade typ asmycke bilder från fotomaraton och från våran fotodag, vet du har mycket jag längtar till sommarn nu lr???

2010-11-30 @ 17:40:35
URL: http://emmasimagination.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0