Someday you will die but I'll be close behind




Guten tag. Drog omkring på julskyltningen idag, som resten av Umeå tydligen. Helt smockat med folk, men till skillnad från resten av min familj så tycker jag om när det är mycket folk. Köpte en extremt fin klänning för ynka 149 kronor, som blir att ha till julafton tror jag. Gled hem med en proppad buss och väl hemma väntade ett julstädat rum och adventsfika. Tummen upp! Smidig som jag är tappade jag dock pepparkakan i golvet och massakerade hela lussebullen för att få ut alla vidriga russin...

En låt som passar i alla tider: I will follow you into the dark- Death Cab For Cutie

Ska ju alla ha hört egentligen men när jag jobbade på Burmans var det några tards som inte hade hört talas om DCFC. Sopor.

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0