I hope you find someone new, I really hope you do

Okej, nu jävlar folket har jag hittat något nytt att lägga till på spotifylistan!

Elin Ruth Sigvardsson

Sjukt duktig tjej vars musik jag misstänker att jag hört förr men inte lagt på minnet. Hennes svenska "kom ihåg mig då" påminner en hel del om Melissa Horn medan hennes engelska låtar är lite mer fartiga, åt Maia Hirasawa-hållet. I nuläget har jag inte hunnit lyssna igenom det mycket alls, men det låter onekligen lovande.

Och vet ni, nu blev jag JÄTTEGLAD! Lars Eriksson, som var med i idol för 2 år sedan och helt awesome, och dessutom gör en duett med denna Elin, aa, han har även släppt en singel! Sjukt bra skit. Rejected love, jag kmr ihåg att han hade skrivit den själv när han sökte till idol. Nice.

Bilder kommer senare ikväll!


Leave a comment
By: Linnea

sv: Tack, vad roligt att du uppskattade inlägget! Har du haft en bra helg?

2010-11-14 @ 21:07:52
URL: http://ehlskling.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0