When you get what you want but not what you need

Guten... Nacht. Fan i mig vad tiden går fort ibland.

Sanning om mig själv: Jag älskar franska frallor. Det vita, färska brödet med gyllende, sega kanter... Så jävla gott. Nångång ska jag äta en hel sån limpa för mig själv.

Det var förvisso inte alls vad jag tänkt skriva men skit samma. Jag blev bara väldigt sugen på macka. Man blir hungrig på nätterna. Jättehungrig! Sitter här och torkar tårarna, O.C är uppenbarligen mer rörande än väntat. Värst vad jag blivit känslig på äldre dar. Dock spelades både Fix you och Hide and Seek i bakgrunden på de mest tårdrypande scenerna, och dessa låtar går rakt in. En liten påminnelse i nattmörkret om varför Fix you faktiskt råkar vara en av min absoluta favoritlåtar. Spela den på min begravning, folks!

Fast först ska jag leva ett långt och lyckligt liv. Jag börjar när jag vaknar.

Hm... Det innebär att just nu är jag unborn. Tuff känsla.

Leave a comment
By: carro

man blir så sjuuukt less =)

2010-11-21 @ 09:59:15
URL: http://lovelyc.blogg.se/
By: Elin

Fint hår du har (headern)!:)

2010-11-21 @ 10:15:20
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0