You see a sight that almost stops your heart





Tjululu. Lite dagens här ovan då, det blev ju lite vardagsdrama när jag skulle fota. Hade fint balanserat upp kameran på en stapel med lampor och böcker under, och just när bilden ska tas (självutlösare alltså) så ser jag som i slowmotion hur stapeln välter och jag störtdyker för att fånga kameran som ändå hinner slå i golvet och med den stark känsla av déja vu plockar jag upp den. Förfärat läser jag texten "objektivfel" på skärmen och det går varken att sätta på eller stänga av kameran. Detta hände även med mina föräldrars kamera en gång och då gick den inte att laga och jag drog en vit lögn om att det inte var mitt fel. Hursomhelst lyckades jag fixa problemet så nu är allt frid och fröjd igen!

Kavaj- Second hand, Shorts-BikBok, Linne-H&M, Klockhalsband-vettefan men jag skulle bara visa hur man kunde bära den.

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0