Åh gud det gör så ont att nått så nära kan va så långt bort

Okej, jag gör inte det jag ska. Jag kommer ingen vart med nånting. Skolan är överskattad. Överskattad är också ett bra ord. Lam är ett ord som används för sällan.

Tänk att till och med teckna blir tråkigt när det hör ihop med skolarbete. Facinerande.

Blir mer och mer fast för Håkan alltså. Trevligt förresten med de engegerade kommentarerna, tack för tipsen, me like.

Nämen titta, nu har jag visst laddat hem Lejonkungen2. Det är coolt med barnfilmer. Och Markoolio. Markoolio är riktigt jävla ball. För att inte tala om Magnus Uggla. Kung för en dag, folks. Fast jag är kung alla dagar. Om jag vill.

Blahblahblah. Dålig låt egentligen.

That's a point of view.

Det är aldrig samma sak med någon annan.

Seize the day cause you only live once. Är du med mig?

Leave a comment
By: a

"Åh gud det gör så ont att nått så nära kan va så långt bort"

vem är han?

2010-10-25 @ 00:00:53
By: Louise- en blogg om det mesta!

Va gärna med och tävla i min dagens blogg :)!

Om du inte vill så ber ja om ursäkt för denna kommentar!

2010-10-25 @ 10:16:57
URL: http://louiseelinore.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0