Det kan inte bli rätt varje dag.

Hej. Dagens ämne: Modemissar. Dagens fulaste ord: Modemissar.

Hursomhelst, idag gjorde jag en sådan. Modemiss alltså. Big time. Jag vet inte vad som tog åt mig, antar att jag var trött eller något. Men i takt med att dagen gick så insåg jag mer och mer hur misslyckat det är med vita tights. Jag menar, först och främst, dom är vita. VITA. Inte fint, nånsin, byxor, tights, strumpbyxor, kjolar... Dom ska inte vara vita. Klänningar, toppar och shorts, okej, men INTE tights. Och för det andra, det var tights. Jag gillar inte ens tights. Strumpbyxor ska det vara, det är obehagligt när dom tar slut vid ankeln. Eller ännu värre, tights som slutar mitt på vaden. Uäch, det känns inte bra. För att inte tala om effekten vita tights får, benen blir större och varenda liten skavank och valk och jamen nivet, ojämnheter, syns allt för tydligt. 

Så, man kan ju fråga sig, varför i helvete hade jag vita tights idag? Svaret är som sådant, jag har ingen aning. Dock har jag lärt mig en läxa, inga vita tights för min del, och resten av dagen håller jag mig nog till svarta jeans. Tack för mig.


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0