Kom och hälsa på om du tar vägen förbi






Hittade gamla randiga jeans i garderoben. Funderar på om dom är snygga eller inte. Får väl se om jag sätter på mig dom imorgon eller något. Vi vill ju helst undvika en till "modemiss". Jag kan inte förstå att jag faktiskt använder mig av sådana uttryck. Anyway, vad tycker ni folket?

Nu måste jag sova. Jag älskar att sova. Soooooooova. Fast min säng är kall. Sooooova.

Godnatt.

Sleep through the static.

Hämtade ut On and On- Jack Johnson, skivan alltså, idag. Snubben kände igen mig. Tufft.

Allvarligt, sluta prata med mig, jag försöker sova här.

"Om en vän kan viska, och ett löfte brista, går jag hellre hem. Kvar i nått jag lämnat för längesen."

Är det bara jag eller är det en skum låttext?


Leave a comment
By: amanda

snygga! definitivt användbara. kan tänka mig att du kan matcha till dom hur snyggt som helst :)

lycka till!

2010-10-22 @ 19:09:25



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0