Not a trace of doubt in my mind







And internet is back! Nice. Sitter här och latar mig, och Rebecka, my angel, lockar mitt hår. Ikväll blir det ju night out, vi ska ut på restaurang tillsammans med Greta och Jessica. Vi firar nämligen födelsedagsbarnet, Jess, som fyllde år tidigare i veckan, onsdag för att vara exakt. Jag är taggad till tänderna och känner jag de andra rätt så är det liknande känslor.

Lite bilder däruppe från... Förra veckan(?) då jag och Rebecka var ute och skuttade.

Förresten, om ni nångång får nys om att det vankas temavecka om vatten på er skola, DRA PÅ ER EN FÖRKYLNING ELLER RES BORT! Jag svär, det är inte kul. Jag har faktiskt, insåg jag, just genomlidigt de absolut tråkigaste dagarna i mitt liv, so far. Amazing.

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0