Och jag visste inte varför jag gjorde så



Wow, kvalitén som blir när man fotar genom fönstret. Tja, sanningen att säga så tog Rebecka den bilden. Med min kamera. Genom mitt fönster. Hursomhelst. Idag snöade det. Big time. Hm, säg nån som inte skrev det på sin blogg/facebookstatus idag. Det var sjukt stora snöflingor, och på kemin stod Ulrika och pratade till klassen, och så ställde hon en fråga men ingen svarade, för alla hade tappat koncentrationen och vridit huvudena åt fönstret. Underbart. Det slutade med att vi fick gå ut och skutta lite bland snön, som faktiskt la sig på marken. Sad... Jag vill inte ha vinter, och absolut inte slask. Blä. Men just då var det kul. Sen rann det ner i nacken... Brr.

Nu måste jag byta om, träning om en halvtimme. Smått otaggat men det blir säkert kul.

Leave a comment
By: kajsa

jag skrev regn!!! xD Jag ska alltid vara så annorlunda... Jag vet att det är drygt ;P

2010-10-14 @ 19:40:31
By: guess who

jag skrev inte på min fb:D:D:D

2010-10-14 @ 21:09:40
URL: http://tradosked.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0