Open your eyes, I see, your eyes are open

Guten tag. Sjuk, sjuk, sjuk. Överskattat nanting. Planen var ju först att gå i skolan imorgon, men se då fick jag över 39 graders feber, bara för det. Vad vill du mig, Ödet? Bara för att jag ska till Stockholm i helgen, inte sant? FU.

Hann i allafall göra klart min bilduppgift. Har dock fortfarande ångest, den känns inte riktigt klar! Vet inte vad det är. Mittenbilden blev riktigt jävla ful. Och nä, kvallan blir ju inte bra när man fotar bilder, men en humm om hur det ser ut:




Usch, det blev ännu fulare såhär. Äh, skit samma.

Juste, jag måste erkänna att jag fallit för grupptrycket. Robot Unicorn Attack har attackerat mig. Det är farligt kul, samtidigt som det verkligen är helt värdelöst. Jag stod emot så gott jag kunde. Jag tänker skylla på Erik, Oscar och Rasmus. Japp, det tänker jag. Låten är som ändå skön på nått vis.

Leave a comment
By: amanda

KRYA PÅ DIIIIIG

vi ska ju shoppa järnet på lördag då får du inte vara hängiiig!

dessutom tycker jag att det var grymma bilder :)

2010-10-28 @ 11:19:56
By: isa

GALET SNYGGA BILDER, nu får jag lite ångest över hur fula mina bilder blev (a) Har ni också abstraktmålning?

2010-10-28 @ 11:26:32
URL: http://tradosked.blogg.se/
By: aeel

sv;: hahaha eller hur, så fjantigt^^

2010-10-28 @ 14:33:35
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0