Right back were we started from





Bonjour. Nä, jag har ingen aning hur det stavas... Hitills har denna dag varit obegripligt slö, jag har banne mig inte ens klätt på mig än. Men ikväll ska det tydligen hända saker, även om jag inte får veta vad. SÅ NYFIKEN. Jag vet, jag vet, HUR kan jag och Greta bli så snygga på bild jämt, sitter ni säkert och tänker. Men jag har inget svar, det är väl en gåva vi fått helt enkelt.

Igår fick jag lite mer finfina paket, ett presentkort på Carlings och en Jack-skiva. NICE. Tack farmor! Tårtan var också god, men jag hann bara ta en bit, och sen idag när planen var FROSSA, så får jag höra att min begåvade far tappat både tårtan och resterna av skaldjurssoppan när han skulle ställa in det i kylskåpet, därav vårt numera extremt hala köksgolv. Förevigt ingrott med soppa och tårtmos. Mysigt. Jag undrar vart jag ärvt mina skills från.

Nu ska jag, till de ljuva tonerna av O.C-soundtracksen (jävligt bra musik!), attackera min garderob i förhoppning om att kläderna parat sig under natten och förökat sig. Jag tvekar, ärligt talat.

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0