I know I'm not the best for you but I promise that I'll stay



Jag har tonat håret! Igen. Busigt. Tänkte lägga upp en före-bild men hittade ingen bra... Dock är jag rätt nöjd, det skulle förvisso inte bli så rött men det blev iallafall mörkare än förra gången. Bilden gör det banne mig inte rättvisa, jag blir knäpp!

Olle i idol är helt enkelt gudomlig. Daniel är duktig men jag tycker lite synd om honom. Geir kan ju ta sig i rumpan, Dansbandskampen är forumet för dig! Linnea är skittuff. Andreas är underbar men... Han ser ju ut som Mats. Det är lite jobbigt. Idol är ändå trevlig underhållning.

Leave a comment
By: isaisaiasis

Snygg du är :D asså Olle är inte SÅ himla bra, men jag tycker typ inte nån är särskilt bra i årets idol(a) det är roligt att varje gång Peter Jihde snackar om Geir låter det som han säger "gay":]

Men eller hur, Andreas är aslik Mats :O ser du vad duktig jag är på att kommentera (a) och hon finlandsvenskan sjöng typ falskt och hon pratar ASMYCKET finlandsvenska, det är jättefult(a) ååh vart är världen (idol) på väg??

2010-10-16 @ 09:44:24
URL: http://tradosked.blogg.se/
By: kajsa

OCH ELIN ÄR SJUKLIGT SNYGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och både jay och linnea är alldeles för coola för idol, alldeles för bra!!!1

2010-10-16 @ 10:16:56
URL: http://kajsamarkstrom.blogspot.com



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0