Just a small town girl livin' in a lonely world

HejHej. Idag har jag klippt mig. Och jag säger bara det, "Wish" is the place! Jag är supernöjd, alla borde gå dit. Ja, alltså alla som bor i samma stad som mig då. Dessutom lyckades dom spela musik av Maia Hirasawa, Coldplay, Melissa Horn och diverse för mig okända men sköna artister. Önskar att jag hade frågat om deras spellista eller något.

Och för du som undrade vem mina rubriker allt som oftast handlar om, well, jag är rädd att jag inte kan skriva det här. Men det är klart att det ligger något bakom. Det ligger väl oftast något bakom. Men det är dessutom rader från olika låtar. Sen att dom (inte alltid!) ofta på något vis hör ihop med mitt liv är väl en annan sak.


Aa, det syns väl kanske inte jättemycket att jag klippt mig. Men det känns. Webcam-kvalité...

Leave a comment
By: ggue

Cha, anmäl dig till "Veckans blogg" nu, bara ett tips om du inte gjort det! Vinnaren dras imorgon! ;)

2010-10-25 @ 18:16:26
URL: http://guevacci.blogg.se/
By: Louise- en blogg om det mesta!

Vinnaren kommer upp klockan 22.00 se om det är du :)!

2010-10-25 @ 21:01:27
URL: http://louiseelinore.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0