I grabbed the guitar and tried to find some harmony



Snacka om bildmaterialbrist. Men ikväll ska det bli ändring på det! Då har jag nämligen mina tre vackra vänner här på besök, det ska bli mycket trevligt. En riktig tjejkväll med middag och kamerakrig och dessutom.... SKA VI TONA MITT HÅR! Om jag lyckas skrapa ihop tillräckligt med pengar vill säga. Jag är galet nervös, har aldrig gjort något sånt mot mitt hår i hela mitt liv. Vilket ju också är smått udda kanske. Hursomhelst, nån gång ska vara den första och jag är sjukt less på mitt Sandréfärgade/mörkblonda hår. Alla håller tummarna för att det inte blir disaster!

Nu: Hitta alla småpengar som finns i huset och hoppas på att slutsumman blir 100 och nånting.

Leave a comment
By: Jag kan inte låta bli!

Jag vet att komentaren suger men det borde stå find!!! Älskar dig emma<333

2010-09-11 @ 16:25:23



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0