Jag är rädd, för du ser för bra ut i svart svart lugg

Man vet att det spårat ur när...

-...Jag, ensam, räcker upp handen på engelskalektionen för att svara på frågan "Nämn en sångerska som blev känd genom tv", och svarar Britney Spears.

-...Jag, återigen ensam, drar på "I'm a believer" med Smash Mouth på högsta volym i mitt rum.

-...När min tumme börjar blöda utan anledning för 3dje gången idag.

Spårad dag.

Annars då? Tja, bloggar låångsammare än vanligt, har allvarliga smärtor i vänstra fingertopparna (jag vet, jag är udda som spelar gitarr åt "fel" håll, med tanke på att jag är vänsterhänt) efter ett par dagars frenetiskt gitarrspelande på min stålsträngade gitarr som förövrigt helt klart vill mig något ont.

Och nä, inte fan kom jag ihåg att hala upp kameran idag heller. Ska skaffa en fånig liten magväska som alla kommer påpeka högt, och där i ska jag förvara kameran. Då kommer den definitivt inte glömmas bort.

Det är många "i" i definitivt. En del människor byter ut i:na mot e. Det är fult.


Leave a comment
By: isa

vadå, det heter ju defenetevt? (a)

2010-09-11 @ 11:49:09
URL: http://tradosked.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0