Before you break my heart





Godkväll folks in the forest! Skolan är återigen igång, astaggad som vanligt. Fokuserar på annat istället, överväger till exempel att ta mig till gymhelvetet, beatchen 2011 närmar sig ju med STORMSTEG. Underbart. Solsolsolsol. Idag sprang jag över torget utan skor... Det var ju lite crazy, men jag fick panikbråttom och då var banne mig inte smala klackar det ultimata så jag slet av mig skorna och sprang i nylonstrumpbyxor. Den sved om fossingarna men vad gör man inte?

Har allvarliga matchningsproblem med den här skjortan, vill sy av den så den blir kortare. Hur som helst är den superskön dagar som dessa då man uppenbarligen inte behöver jacka.

Skjorta- JC, Shorts- Avklippta cheap monday, Linne- H&M

Rubriksång:
Breaker, breaker- Peter Bjorn & John

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0