Länge leve längesen

Ah, omotiverad bild igen. Eller nä, egentligen inte. Jag och Rasmus åkte nämligen till Hagaskolan idag efter plugget, träffade gamla lärare, stack in huvudena i gamla skåp... Ja, flashbacksen var många! Nog för att de byggt om där som crazy persons (väldigt fint blev det förresten), men nog var det samma gamla skola ändå alltid. Gosh, jag saknar det faktiskt. Saknar klassen. Fast nu är det nya tider, nya utmaningar och nytt folk som väntar! Det är intressant, det med. IB levererar faktiskt.
Jag bloggar bara om skolan. Ischlo pischlo.
Rubriklåt:
Sju sorger- Veronica Maggio

Leave a comment
By: isa

NÄR HADE DU TÄNKT KOMMA OCH HÄLSA PÅ MIG DÅ

2011-08-25 @ 17:48:12
By: Hubert

Det är inte jag som äger det, utan det är min kompis! Hon köpte det på Potterworld, det där stället i USA. Dessvärre, annars hade jag nog också köpt ett på momangen.

2011-08-25 @ 19:11:14
URL: http://decipher.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0