Maybe this is wishful thinking, probably mindless dreaming

Jag och Elliebooi (nej förlåt Elias) var på Noliamässan idag. Prövade husvagnar. Åt gratismat. Lyfte skivstångar. At least I did. 20 kilo... Inga såna där ringar. Vägde för lite för det, sa dom. Taskigt. Eller bra. Jag vet inte. Snygg är han i alla fall, min pojkvän. I kinda like him.
NEXT UUUP, O.C-maraton med Rebecka all night long! Ska befinna mig på Konsumen om 7 minuter. Det hinner jag nog. Kändes ruggigt bra att hitta ett gammalt tillgodokvitto i börsen så vi slapp betala för att hyra boxen. Sweet.
Rubriklåt (Jag har den på hjärnan, it wont go away! Save me.) :
Back to december- Taylor Swift

Leave a comment
By: ida

Otroligt fina bilder, och ni är grymt fina tillsam

mans, och kan du hjälpa mig med min blogg?(a)

2011-08-08 @ 19:55:49
URL: http://idaspictures.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0