So be careful 'cause nothing is true

Fredag, right? Gud... Om två veckor har jag gått min första skolvecka på gymnasiet. På midgård. Med en massa okända, skrämmande människor. Be who you wanna be. Jag vill helst trycka på paus en stund till, leva här och nu i denna underbara ledighet. Dock börjar höstvindarna smyga sig på och de sänder kalla kårar längst med ryggraden, viskar om vad som komma skall. Taking a step out in the unknown future. It's coming closer now.
Rubriklåt (en av Coldplays nyaste låtar, otroligt bra, ännu bättre live. Ah Göteborg, ta mig tillbaka...) :
Major Minus- Coldplay

Leave a comment
By: greta

VADDÅ klappade aldrig du ett får när du var liten?

2011-08-12 @ 15:46:42
URL: http://galenheter.blogg.se/
By: Rebecka

Det var den sjukaste kommentaren och mest osammanhängade till inlägget jag någonsin sett i alla mina dar, Greta levererar

Och angående min fotografering, poff bara, poff. Helt plötsligt liksom. Poff.

2011-08-14 @ 01:52:08
URL: http://rerebecka.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0