Lying here with no one near

Kräftskiva. Det var legendariskt. Vissa människor kände att studsmattan var ett bra sovställe. Andra (såsom jag själv) kände att två tama tuppar på gården inte alltid är ultimat. Särskilt inte klockan sju på morgonen. Kräftor är gott. Särskilt med västebottenostpaj och baugette. Och sallad. Och fint sällskap. Jag älskar mina vänner. HÖRDE NI DET ALLIHOPA? Jag älskar er.
P.S Tar alla creeds för ljusslingorna och discolampan. Blingbling.
Rubriklåt (otroligt lite ny musik på sistone. Om någon har något bra på lut är det bara att tipsa på!):
Tiny dancer-Elton John

Leave a comment
By: greta

Fina bilder på mig Emma, verkligen smickrande osv.

Men visst jag kan väl hålla med om att den på mig och David asgarvandes är väl ganska charmig av sig.

2011-08-20 @ 02:44:37
URL: http://galenheter.blogg.se/
By: Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville mest bara säga Hej.

2011-08-20 @ 07:37:05
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0