Fighting against the dead end, it sets off like a fire alarm in a city made of ice

Vet att ni älskar när jag bara har bilder på mig sjäv. Osv. Lever lovlivet för fulla muggar med bakvända dyngsrytmer och konstiga nattider och för mycket kaffe. Snöiga promenader och kalla händer. Om vi springer åt varsitt håll kanske det försvinner. Fina katter och dålig städning och inköpslistor och avslappnad tystnad och matlagning och klotter. Slutet har just börjat men vi lever för stunden.
-
Med andra ord, snart nyårsafton och förväntningarna finns i luften som vanligt. Planera hit, planera dit och alla vet hur överdrivet det är. Men tolvslag och raketer och god mat och trevligt folk vågar jag nog räkna med och fin klänning har jag ju nu. Måste bara minnas att sova lite innan dess och imorgon taggar vi ÄNNU EN SPRUTA. Livet alltså.
-
Rubriklåt (Ibland glömmer man hur bra en del skivor är och av någon anledning blir jag alltid lite rädd av den här låten när jag är utomhus i min ensamhet, ändå kan jag inte låta bli.):
Dead End- Johnossi

Leave a comment
By: isoooo

omg emma har du gått och blivit narkoman också

2011-12-30 @ 19:06:08
URL: http://HEMLIGT



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0