Hello darkness, my old friend, I've come to talk with you again

Nytillskott på hyllan. Släkten har äntligen förstått meningen med att min önskelista fylls av skivor jämt. Hyllan som börjar bli lite för trång. Inte mig emot, egentligen. Senaste plattan införskaffades faktiskt idag. När resten av familjen spreds för vinden inne på Jula, exalterade över nya köttkvarnar och diverse hushållsprylar fann jag en trevlig liten låda med dåliga skivor för rea-priser. Mitt i röran av dansband och bortglömda idol-vinnare fann jag en fin liten samlingsskiva med Simon & Garfunkel för inga pengar alls och egentligen gillar jag inte samlingsskivor men detta får bli undantaget som bekräftar regeln. Det är förövrigt ett sånt där fint uttryck som ingen riktigt förstår men det används flitigt ändå.
-
Om ni har fel på ögonen eller vill ha det svart på vitt: Kent-boxen (innehåller alla skivor utom Röd och En plats i solen), Bon Iver- For Emma, forever ago, Coldplay- X & Y, Simon & Garfunkel-The Essential och Säkert! på engelska.
-
(Fortsätter svara på frågor i kursiverade paranteser: Objektivet har en bländarskala på f/1.8 till f/22. Fungerar därför utmärkt som ett all-around-objektiv även på mörkare inomhustillställningar.)
-
Rubriklåt:
Sounds of silence- Simon & Garfunkel

Leave a comment
By: Siri

Älska Simon And Garfunkle! Du skulle ha fått köpa en skiva till mig med om jag visste om detta...

2011-12-27 @ 19:58:09
URL: http://sirif.devote.se



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0