I struggle with the feeling that my life isn't mine, it's so cold

Tidig morgon för en till spruta i högen. Trodde att det skulle vara över, trodde aldrig att det fanns så mycket att vaccinera sig mot. Men högfärdiga Sverige la ju tydligen ner det där med turberkulos-vaccin när de insåg att vi svenskar inte får denna sjukdom. De glömde visst bort att om man åker någon annanstans så är risken fortfarande överhängande. Dödligt osv. Min arm är konstant bortdomnad.
-
Förutom att vara bitter över detta roar jag mig med att packa ner halva rummet. Stirrar på mina väggar och försöker komma på vad jag kommer sakna och inte. Imorgon tar de alla saker. Hastiga besked och ingen framförhållning. Leva spartanskt ett par veckor och allting får bli erfarenhet. Kommer sakna mitt täcke dessa sista veckor.
-
Rubriklåt (Tyckte förresten att detta var coolt: Coldplay i högtalarna när jag sov, drömde världens mest komplicerade dröm om en coldplay-konsert. DRÖMPÅVERKARE.):
Hurts like heaven- Coldplay

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0