Jag gav dig min version av sanningen för att få dig att förstå

Ni vet hur det är. Tid och inspiration går sällan ihop. Livet kommer i stora portioner nu. Det är underbart och jag hinner knappt tänka efter. Julmys med duktiga musiker och dålig ekonomi och intressant blandning människor och gitarrer och filtar och svårsålt fika och leenden och kramar. En kamera som kan filma men fångar ljudet för dåligt. Ni vet. Och ändå är det bara en av alla saker jag vill visa er just nu. Men jag måste hinna sova lite ibland. Sådär just när jag är trött nog för att inte ens hinna blunda innan jag sover.
.
Rubriklåt (Förlåt för mitt ständiga Kent-tjat just nu, jag ska bara ta mig ur det. Snart. Typ. :
Duett- Kent

Leave a comment
By: J

ÅÅH, innan jag sett dessa bilder så fanns det ju inte att jag hade missat....jag måste få se det du spelade in!:]

2011-12-20 @ 08:28:01



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0