Och visst bor det ett skrik nånstans i lugna, tysta liv, en vild fantasi som dränks i lådvindsnostalgi

För att det var sista dagen i skolan och kameran hängde snyggt på axeln och min skjorta är ny fast gammal. Secondhand i kafeterian och sånt händer nog bara på en skola. Tyckte att det kunde vara kul att bombardera bloggen med idolbilder på mig själv istället för att lägga upp estiska bilder på skor och annat de föraktar med avund i blicken. Trots min ostyriga frisyr och obildade (men ack så fina) fotograf.
-
Lov nu och iskalla solstrålar och starka jordnötter och fika i massor och halsduken värmer bättre än den jag glömde någonstans och gott luktar den visst också. Mörkblå ögon och vad ser man egentligen? Köpa presenter och fota och träffa gamla vänner som vet allt och inget om varandra och cykla fort och prata i kör och klottra på papper och hitta bankkort och hålla handen på låtsas.
-
Rubriklåt (Varvar sånt där nytt och fräscht som folk tipsar mig om med oändliga Kent-låtar som passar bäst när man gömt sig under sängen en stund. ) :
Du är ånga- Kent

Leave a comment
By: Anonym

gud vad du är fin

2011-12-22 @ 21:14:26



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0