Turn back to the future off I've seen it before

Inatt prövade jag på Skyrim-lan,

Men tyvärr inte med min vän Anni Kan.

Den stackaren missade bussen från stan,

För busschauffören var sur som fan.

Till middag åt Axel typ en banan,

Och under mössan ser Isaks hår ut som en man.

Någon sa att jag borde skriva en roman,

Men nu vill jag helst bara spela hela dan.

Vad hände med vår Luciavaka-plan?

Och kan man ha en egen skyrim-klan?

Tja, vid morgonkaffe och ljus kan man lätt bli van,

Och trots sömnbrist jag nu sitter på skolan vid en gran.

Slutet på rimmet blir med ord som kran,

Finns inte hur många ord som helst som slutar på ”an”.

Gjorde ett vackert rim som beskriver de senaste timmarna av mitt liv ungefär. Såhär i juletider.

.

Rubriklåt:

Is this christmas? - The Wombats


Leave a comment
By: anni

episkt.

2011-12-13 @ 14:06:02
By: C

Hahahahahahahahahahahaha du är allt lurig!!!

2011-12-13 @ 15:06:53
URL: http://celinavidlyktstolpen.blogg.se/
By: Axel

fint rimmat och så :)

2011-12-13 @ 19:35:01
URL: http://omvintern.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0