One of these cities, one of these nights, everyone's darling, everyone's sweetheart

Söndagskväll. Det känns. Mima för att huset sover. Åh. Ungefär sådär tom känns min säng just nu. Eller alltså, jag är ju där. MEN DET GILLS INTE. Ska starta ett kollektiv. Snart. Till hösten. Med nattpasta och fina människor och festivalbesök och försovningsdagar och bidrag från staten och kaffe. Så ska jag leva. Snart. Aa, det ska jag. Och då ska min säng aldrig vara tom. Då ska där tusen typer ligga och vifta på tårna och jag kanske vaknar mitt i natten och fotar deras fridfulla ansikten. Älskar hur obehagligt det låter. Jag ska bli läskig. Aa, det ska jag.
.
Rubriklåt (Låt från deras nya EP. Den. Äger.)
Fuck this place- Frightened Rabbit

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0