White lips, pale face, breathing in snowflakes. Burnt lungs, sour taste, light's gone, day's end

Blandar inspiration från ett somrigare liv. Ett lugglöst sådant. Roat mig idag med livliga diskussioner och planer inför nästa sommar. Bon Iver. Göteborg. Frankrike. Barfota fötter. Tåg. Fräknar. Varm asfalt. Skratt. Glass. Regn. Nya vänner. Gamla vänner. Sol. Eld. Umeå.
.
Det är mer snart än vi tror. Visst? Bra. Det kommer bli fint. Och dessutom, livet är väl ganska fint nu med. Faktiskt. Nysnö och studsande steg. Barnsligheter. Vänskap. Det var bara det där att någon sa något till någon, något som fick mig att vakna lite. Jag borde nog skärpa mig nu. Öppna ögonen. Man kan inte skylla allt på en lugg som växer för fort. Ge mig lite ögon i nacken, eller låt mig gå bakom för en gångs skull.
.
Rubriklåt:
The A team- Ed Sheeran

Leave a comment
By: du studsar finare än mig

Du kan få gömma dig bakom mig, men det tjänar inget till. Du skulle lysa igenom.

2011-12-05 @ 19:51:17
URL: http://thisispatrick.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0