We might live like never before, when there's nothing to give, well, how can we ask for more?

Bilderna förklarar väl ungefär vad jag gjorde i lördags. Släktingar och kakor och jul. Fin kombi. Och dessutom, nu är min frys fylld med kakor. Kunde varit värre. Ja, det kunde det. Jag gör en massa juliga saker och försöker förstå att mina dagar är räknade. Det är ju faktiskt dan... Före dan... Före dan... Före dan... Före dopparedan! Idag alltså. Tror jag.
Julkonsert i kyrka igår, och herregud vad alla har gått på den där skolan. Nynna i varsin stämma och virriga bussmöten som får mig att minnas. Och när alla djupa samtal går över sms funderar man på var allt prat tog vägen. När alla lektioner känns meningslösa och slasken är fullständig, funderar man på varför man inte bara sov ut imorse. När man får allting att låta negativt borde bloggen låsas.
.
SNART JUL(LOV) FÖR FAN. Gud vad jag ska leva (sova).
.
Rubriklåt:
Delicate- Damien Rice

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0