Where you thinking that you gotta run to now with the beating of a dimond heart?

Bilder från en magisk julshow som skolan bjöd på igår. Tillräcklig för att se två gånger och skratta lite åt allt. Nu har jag varit i Narnia.
-
Shittans bananer, som jag just skrev till en vän. Snart julafton. Svårt att tro kanske. Folks julstämning skiftar i takt med att snö och regn utbyter varandra. Men sällan har jag väl haft en finare 23 december. Och jag glömde visst att lämna tillbaka halsduken ändå. Upptäckte tjusningen med att umgås på golvet och gud vad det är jobbigt att vara nyfiken i dessa tider.
Fika och bordsspel mitt ute i ingenstans och knäppa samtalsämnen med gamla vänner. Det spritter lite i tårna nu och om man ändå skulle se en film man sett för många gånger lite för sent istället för att vandra runt i huset som en lillebror som inte kan sova.
-
Rubriklåt ( Ja, okej då, det var väl bra och egentligen tycker jag om det ganska mycket när det ploppar upp ny musik till mig för att någon tyckte att jag borde lyssna. ) :
Norway- Beach House

Leave a comment
By: FÉLICE

VISST VAR DET MIG DU SKREV SHITANS BANANER TILL? AA, FÖR DU SKREV DET TILL MIG IAF. KAN INTE HÅLLA MITT CAPS FÖR DET ÄR FÖR SHITTANS BANANKONTAKT SNART JUL

2011-12-23 @ 22:48:24
URL: http://thisispatrick.blogg.se/
By: DAVID LARSSON!!!

Å vilken fin blogg du har! jag heter åsa-lena och är 9 år! jag tycker om ditt hår, och du tar fina bilder på hästar. god jul!

/ anonym

2011-12-24 @ 01:10:44



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0