When your money is gone and you're drunk as hell

Hejsanhoppsan. Är galet trött... Ovanligt. Känner att mina kvällar består av skypande, chattande, irritation på olika värdelösa chattforum, lite HIMYM, fika. Det är typ mina kvällar det. Och såklart, pluggning tillochfrån.

Skadade ett finger idag, när jag skulle slå Greta på roompan. Mitt armband gick visst sönder också, det sög ju. Sedan målade jag mitt lillfinger med en penna. Nu är det prickigt.

Tänker fan inte skriva om hur det gick på nationella. Folk förstorar bara upp det. Kändes dock lite facinerande när jag med Salems låt Red Rock i hörlurarna sprang upp för Mimers trappor, och insåg att just nu, just precis nu, gör nästan alla människor födda 1995 i detta avlånga land exakt samma sak. Springer till sina skåp, letar frustrerat fram en användbar penna, kastar sig in i rätt klassrum, hejar på sina klasskamrater, sätter sig vid en bänk, får sitt prov och läser exakt samma fråga. Allihopa. Organisation i dess högsta grad.

Annars kan jag ju bara avsluta med att tala om att det blev en intressant vändning på provskrivningen när min mobil (som låg längst fram i klassrummet noga vaktad av läraren) började på högsta volym spela Vänner-introt. Läraren i fråga plockade efter en minut eller så tillslut upp rätt mobil och svarade, varpå den andra läraren undrar om det möjligtvis kunde vara min pojkvän. Och där satt jag och skämdes.

P.S Det var inget pojkvänsmaterial som ringde...



Leave a comment
By: isa

HAHAHAHA, VILKEN lärare var det?!

2011-02-09 @ 12:44:01
URL: http://tradosked.blogg.se/
By: Signe^^

Det var det bästa på hela provet:D :P

2011-02-12 @ 18:50:29



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0