And what if it's too late for that?

Tjululuu. Jag bytte header inatt, märkte ni det? Om den ser konstig ut kan vi ju helt enkelt skylla på att den gjordes på natten. Och alla vet ju att jag blir konstig på natten...

Sitter och väntar på att en försenad Rebecka ska komma och plocka upp mig med bilen, vi ska nämligen åka snowboard idag! Astaggad. Fast det är nästan 20 grader, vi kommer troligen frysa häcken av oss. Iallafall hon, för den tjejen vet inte hur man klär sig varmt... Är det billjud jag hör där ute månntro...? Nähäpp, den körde förbi. ÖVER EN KVART SEN NU! Jag svettas i mina täckbyxor.

Äsch, nu snöar det också.

Jag blev klar på en halvtimme, extremt facinerande hur jag hann. Lagade lunch också. Och ägnade tio minuter till att finna min termos. Weeey, kallprat.

Tyst.

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0