Jag gömde mina drömmar precis där din axel blir till hals






Var bara tvungen att lägga upp några av Siris bilder, dom var ju ashärliga. Det här var väl typ mina favoriter, fast jag gillade alla, och blir bara mer och mer säker på att JAG VILL HA EN SYSTEMKAMERA. Mamma säger att jag får bo ensam i stan i sommar om jag skaffar ett sommarjobb. Jag ser väldigt många fördelar med detta. Finns egentligen bara en hake. DET FINNS INGA JOBB. Inte fan vill några awesome ställen i den här stan ha ungdomar som jobbar åt dem. Enda möjligheten är väl typ att skaffa sig nått skitkommunjobb med förjävlig lön. Fast... Då ska man väl vara 93. Allra minst.


Leave a comment
By: Emma

Du vet väl att det finns något som kallas för att SPARA!! Du kan ju lätt spara ihop pengar till en systemkamera! bara du lägger undan julklappspengar och sånt så går det ganska snabbt! :D

2011-01-02 @ 13:18:50
URL: http://emmasimagination.blogg.se/
By: Klara

Vill också ha en systemkamera :D

2011-01-02 @ 13:21:49
URL: http://klaramikhallonrem.blogg.se/
By: Anonym

todde du skulle designa kläder!

2011-01-02 @ 17:36:04



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0