Loving you isn't the right thing to do





Tjululu! Jag insåg just att jag minsann aldrig tycks ha på mig skor när jag tar dessa bilder. Vilket egentligen är lite synd, då jag ju faktiskt HAR skor större delen av dagen, och skorna spelar ju också in på helhetsintrycket. Hade förresten nån sorts håruppsättning tidigare idag men den förföll när jag kom hem...

Jeans-Cheap monday, tröja-Carlings, Sjal-D&D (julklapp), armband-SNÖ of Sweden

Ikväll ska jag äta fruktsallad och se Remember me tillsammans med mor min, ska bli ytterst mysigt.

Och förresten, Fanny undrade om jag har hårförlängning, och svaret är nej. Dock behöver jag ju onekligen klippa mig!

Leave a comment
By: Amanda Rieem

tjabba! :D



fin outfit!! :D

2011-01-20 @ 18:22:10
URL: http://amandarieem.com



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0