People always talking about how many things they own

Goodmorgon. Otrevligt att kliva upp när man hellre ligger kvar. Funderar också på varför i helvete man skulle laga blodpudding frivilligt. VARFÖR VANKAS ALLTID DENNA RÄTT TILL LUNCH?! Så jävla vidrigt egentligen, typ stenhårt, bränt grisblod... Mys.

Annars vet jag ju att det blivit lite bloggbrist de senaste dagarna, men ibland blir det bara så. Särskilt på helgerna, då har man så mycket bättre saker för sig. Säger vi som.

Nu ska jag borsta tänderna för att avlägsna den äckliga eftersmaken av min osmakliga lunch.

Te är underskattat.



P.S: Jag grät nästan när min mor trodde att "Just so you know" utav Jessie McCartney var en låt utav Jack Johnson. Så får man fan inte säga...


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0