Still a little bit of your taste in my mouth




Guten Tag! Har absolut inte tid med bloggning (fuck kemi) men av någon anledning tar jag mig tid till det iallafall (för att fly kemin) och det här är då vad jag hade på mig idag. Notera att jag även har Eiffeltornet i örat, gjorde om en gammal nyckelring imorse till ett örhänge. Inga closeups på det idag, då kamerabatteriet hann dö.

Shorts-Zara (London), T-shirt-Carlings, Kofta-Gina Tricot

Har ju även klippt mig idag, som ni kanske ser. Blev alldeles för kort, men det tycker jag jämt. Fick dock pröva Dust it, dvs volympuder, och det fungerade över förväntan på mitt hår! Ska definitivt skrivas upp på inköpslistan.

Lyssna på: Damien Rice

Leave a comment
By: Amanda Rieem

jag har velat flytta i 3 år ;) ahahha äntligen fick jag göra det!! :D

2011-01-27 @ 11:14:38
URL: http://amandarieem.com
By: Bellaa

Gillar din stil :)

2011-02-13 @ 15:33:47
URL: http://bellalindberg.blogspot.com



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0