I'm watching you breathing for the last time

Uppar typ mer från Skråmträsk än jag gjort de senaste veckorna. Vid den här tiden, när vi nyss slutat för dagen och alla är helt avdankade, då passar det ju utmärkt. Rebecka hittade oanade krafter och cyklade iväg till affären, resten av tjejerna sitter och spelar patiens runt bordet. Där kom Esseen tillbaka. Tygkassen på bilden köpte jag på T-shirt store igår när jag var inne i Skellefteå, jag är lite kär i den faktiskt. Killen i affären var gullig nog att ge mig den för halva priset trots att den inte var på rea, vilket gjorde det hela ännu bättre.
Fattar ni förresten att vi väcktes imorse av att vår chef bankade på dörren, klockan nio, och sa att vi skulle ut på fälten och plocka OMEDELBUMS. Det var tortyr. Barnmisshandel. Slaveri. Huvva.
Rubriklåt (vi har nu lyssnat igenom all musik på min Ipod ett antal gånger i stugan så jag tar av vad som spelas just nu):
Carry you home- James Blunt

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0