It makes you forget where you come from

Stort bildkaos från helgen. Trästocks var en underbar blandning av människor, tält och musik. Att spendera den med några av de finaste människorna jag vet gjorde ju inte saken sämre. Naturligtvis var Annika Norlin bäst på scen, annars var musiken rätt kass. Men vad spelar det för roll när man dansar bland tusentals okända ansikten i sommarnatten?
Nu sitter jag och längtar tills min fina pojkvän dyker upp, har inte träffat honom på en vecka! Annars har jag lyckats dra på mig en hemsk förkylning, mindre trevligt.
Rubriklåt (Fann av en slump denna begåvade kille, har inte kollat om han finns på spotify men annars är det bara att söka på youtube, riktigt grymt!):
Bear town- Adam Heldring

Leave a comment
By: greta

Converse ftw!

När kommer den fina bilden upp på fb då? Davids bild?

sv: visst blir man glad när föräldrarna bakar, fast drömmen är ju om dom någon gång bakar en chokladtårta eller liknande, händer det? NEJ

2011-07-27 @ 14:43:11
URL: http://galenheter.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0