Jag ville hålla din hand, ge dig mitt bästa leende

Kan tyckas barbariskt att trollsländan på bilden är död, men min mor fann den på gräsmattan i stugan och jag kunde inte låta bli att ta några bilder. Förunderliga varelser, de där. Och för er som älskar insekter och djur lika mycket som min lillebror så kan jag meddela att Ivar gav den en fin begravning sedan.
Ikväll ska jag på bio och för andra gången se Harry Potter och dödsrelikerna del 2, nu med den första delen i färskt minne. Lillebror fyllde nämligen 9 igår och då fick han den första filmen, vilket naturligtvis innebar filmkväll. Inte mig emot, den är riktigt bra. Kanske till och med bättre än andra delen... Svårt att säga.
Rubriklåt (Eh, ja. Jag och Elias googlade på "låtar", och fann denna. Den är... Speciell. Minst sagt.) :
Din och min sommarsång- Axel Lindeberg

Leave a comment
By: greta

ÅH VAD SÖT TROLLSLÄNDARN VAR!!!!

2011-07-28 @ 00:10:31
URL: http://galenheter.blogg.se/
By: isa

USCH

2011-07-28 @ 14:28:41
URL: http://tradosked.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0