I feel my heart start beating to my favourite song


Har nada nya bilder på datorn nu känner jag. Är ute och lever livet i sommarens första dagar och lämnar fotobiten till andra. Det är underbart, cyklade banne mig till Greta idag utan jacka. Okej, det borde vara en självklarhet i juni men uppenbarligen inte, så jag är lycklig. Igår tog några våghalsar första doppet på Nydala. DET ÄR SOMMAR.

Jag har träffat nya fina människor som fått mig att le, grillat marshmallows och luktat rök, dansat till dålig musik och sett bra film med älskade tjejor, suttit på filtar på gräsmattan och ätit jordgubbar i solen. Gått barfota i sanden och skrattat åt ingenting, äntligen skaffat gratis sms igen och sjungit Håkan-låtar på en brygga. Skypat till solen gått upp och sovit bort hela dagen, glömt bort att äta lunch och gjort konstiga glassblandningar. 

Det är ungefär vad jag gjort den här långhelgen, so far. Och samtidigt är det inte ens en bråkdel av allt jag gjort. Gud vad jag menar det när jag säger att jag vill minnas den här sommaren. Bästa tiden börjar nu.

Rubriklåt (lycklig över att Coldplay släppt en underbar, ny singel som bara blir bättre desto mer jag lyssnar på den):
Every teardrop is a waterfall- Coldplay

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0